KINGLIFT ASANSÖR’ün amacı yüksek kalitede bakım hizmetlerini sağlamaktadır. KINGLIFT ASANSÖR, müşteri ekipmanlarının aksama olmadan çalışmasını sağlamak ve en üst seviyede hizmet kalitesi sunmak için verimli bakım sürecini geliştirmiştir. KINGLIFT ASANSÖR servis personeli modern teknoloji ile donatılmış olup, KINGLIFT ASANSÖR’ün bir temsilcisi olacak şekilde eğitimden geçirilmektedirler. Servis personeli tüm koşullarda esnek bir şekilde çalışan profesyonellerden oluşmaktadır.
KINGLIFT ASANSÖR Modüler Tabanlı bakım yöntemine dayanan global standartlardan oluşmaktadır. Bu hizmet, ekipmanın ömrü süresince performans ve güvenliği sağlamakta olup, arızaları azaltmaktadır.
KINGLIFT ASANSÖR Müşteri Hizmetleri Merkez personeli, çağrıları yanıtlamak üzere 7/24 temelinde görev yapmaktadırlar. KINGLIFT ASANSÖR Müşteri Hizmetleri Merkezi personeli servis taleplerini yanıtlamakta ve Arızanın Giderilmesi ve Yolcu Tahliyesi için KINGLIFT ASANSÖR teknisyenlerini görevlendirmektedirler. Sorunun özel uzmanlık gerektirmesi halinde, KINGLIFT ASANSÖR Müşteri Hizmetleri Merkezi bu bölgedeki uzman personelin ilgili mahale gitmesini ve sorunu gidermesini sağlamaktadır.
KINGLIFT ASANSÖR supervizörleri bakım bölgelerini optimize etmek ve servis teknisyenleri ile bakım mahalli arasındaki mesafeyi minimize etmek için bu göreve yönelik özel araçlar kullanmaktadırlar. Bakımla ilgili durumların değişmesi halinde, bu araçlar derhal önlem almalarına yardımcı olmaktadır.
KINGLIFT ASANSÖR servis teknisyenleri, KINGLIFT ASANSÖR Müşteri Hizmetleri Merkezi™ ile gelişmiş kablosuz iletişim sağlayan mobil cihazlar kullanmaktadır. Mobil iletişim süreci, bir teknisyen görevlendirilirken hız ve esneklik sağlamaktadır. Bu özellik ayrıca teknisyenlerin gerçek zamanlı bilgilere ulaşabilmesini mümkün kılmaktadır.
Ek hizmetler ekipmanınızın daha verimli olmasını sağlamaktadır. Bu hizmetler, ekipmanınızın performansına yönelik ilave bilgiler sağlamakta, görünümünü iyileştirmekte, daha iyi erişim sunmakta ve güvenliği arttırmaktadır.
KINGLIFT ASANSÖR, ürün ve hizmet kalitesini, satış sonrası servis hizmetiyle de sürdürüyor.
Kesintisiz ve güvenli kullanım için, asansörünüzün satış sonrası periyodik bakımının düzenli olarak yapan KINGLIFT ASANSÖR, kullanıcı hatalarından kaynaklanan kesintilere de anında müdahale ediyor.
Bilgili ve tecrübeli teknisyen kadrosuyla, her türlü sorunda, zamanında ve kesin çözümler getirerek, kullanıcısına güven ve konfor sunmaya, satış sonrasında da devam ediyor.
T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından, 6 Nisan 2019 tarihinde, 30737 numaralı resmi gazetede yayımlanan Asansör İşletme ve Bakım Yönetmeliğinde aşağıdaki ibareler yer almaktadır;
Bina sorumlusunun yükümlülükleri;
MADDE 14 (1) Bina sorumlusu, asansörün güvenli bir şekilde çalışmasını sağlamak üzere bakımını yaptırmaktan ve bakım ücretinin ödenmesinden sorumludur.
(2) Bina sorumlusunun bakım sözleşmesi imzalayacağı firmanın TS 12255:Yetkili Servisler-Asansör Bakım Servisleri İçin Kurallar standardı kapsamında TSE Hizmet Yeterlilik Belgesine sahip olması zorunludur.
MADDE 9 – (1) Asansörün, asansörü oluşturan tüm aksam ve parçaların bakımı asansör monte eden tarafından hazırlanmış olan bakım kılavuzunda yer alan talimatlara ve güncel TS EN 13015: Asansör ve Yürüyen Merdivenlerin Bakımı, Bakım Talimatları İçin Kurallar standardında belirtilen gerekliliklere göre yapılır.
(2) Bu Yönetmeliğe göre bakım;
a) Yağlama ve temizlemeyi,
b) Kontrolleri,
c) Kurtarma çalışmalarını,
ç) Ayarlama işlemlerini,
d) Kullanıma veya yıpranmaya bağlı olarak meydana gelebilen bileşen onarımını veya değişimini,kapsar.
(3) Bu Yönetmeliğe göre bakım;
a) Asansörün yerinin değiştirilmesini,
b) Tahrik ünitesi, askı sistemi, taşıyıcı/kabin, durak kapısı ve/veya asansör güvenlik aksamlarının değişimini,
c) Asansör kumanda sisteminde yapılan değişiklikleri,
ç) İtfaiye tarafından yapılan kurtarma çalışmalarını,
d) Asansör kuyusunun dış bölümlerinin temizlenmesini,
e) Taşıyıcı / kabin iç kısmının temizlenmesini, kapsamaz.
Asansör kullanıcıları direkt can güvenliği ve asansörün kullanım ömrü ile alakalı olan aylık periyodik asansör bakımlarının kanunların öngördüğü şekil ve çerçevede gerekli belgeleri olan asansör firmalarınca yaptırılmasına özen gösteriniz. Gerekli ve geçerli belgeleri olmayan ehliyetsiz firma ve kişilere yaptırılan bakımlarda bütün sorumluluk yöneticilerde olmaktadır. Oluşabilecek bir kazada yöneticiler hakkında 6 yıldan başlayan hapis ve para cezaları söz konusu olmaktadır. 20 Aralık 1995 tarih ve 22499 sayılı resmi gazetede yayımlanan asansör yönetmeliği, her asansörün sürekli kontrol altında tutulabilmesi muhakkak gerekli belgelere sahip, yetkili bir asansör firmasıyla yazılı anlaşmayla bakıma bağlanmasını mecburi kılmaktadır.
Asansör yönetmeliği hükümlerine göre bakımı yapacak asansör firmaları kendi bünyelerinde makine ve elektrik mühendisi çalıştıracak ve aşağıdaki belgelere sahip olacaktır.
Firma adına çıkartılmış bu belgelerin sadece, firmanın belirtilen adresinde kullanılma hakkı vardır. Açılan şubelerde veya verilen bayilik için bu belgeler geçerli değildir. Ayrıca bu belgelerin geçerli olabilmeleri içinde yıllık vizelerinin yapılmış olması zorunluluğu vardır.
Sayın Yönetici; Mutlaka "Asansör Yönetmeliği" ne uygun bakım sözleşmesi yapınız. Aylık bakım ücreti daha az diye asansör yönetmeliğinin belirlediği vasıflara haiz olmayan firmalara bakım yaptırmayınız.
Asansör bakım ve servis hizmetleri konusunda tüm yetki belgelerine sahip olan firmamız KINGLIFT Asansör bu konuda çözüm ortağınız olacaktır.