17/05/2018
KALİTE POLİTİKAMIZ
1- MÜŞTERİ İHTİYAÇ, İSTEK VE BEKLENTİLERİNİ DOĞRU VE TAM ANLAMAK.
2- İSTENİLEN TEKNİK ŞARTLARA UYGUN, KALİTELİ HİZMET VERMEK.
3- SÖZLEŞMEDE BELİRTİLEN ZAMANDA İŞİ TESLİM ETMEK.
4- İŞ GÜVENLİĞİ VE İŞÇİ SAĞLIĞINI ÇALIŞMALARIMIZIN VAZGEÇİLMEZ BİR PARÇASI SAYARAK "SIFIR İŞ KAZASI" HEDEFİ İLE ÇALIŞMALARIMIZI SÜRDÜRMEK.
5- EDİNİLEN DENEYİM VE BİLGİLERDEN YARARLANARAK ALANIMIZDA LİDER YÖN VERİCİ FİRMA OLARAK ÇALIŞMALARIMIZI HER AŞAMADA SÜREKLİ ÖĞRENME VE GELİŞME İLKESİYLE SÜRDÜRMEK.
6- PAYDAŞLARIMIZIN MEMNUNİYETİNİ SAĞLAMAK.
7- "FARKI YARATAN İNSANDIR" ANLAYIŞIYLA HER KADEMEDEKİ ÇALIŞANLARIMIZIN EĞİTİMİNİ, KATILIMINI VE GELİŞİMİNİ SAĞLAMAK.
8- KALİTE YÖNETİM SİSTEMİNİN SÜREKLİ İYİLEŞTİRİLMESİNİ VE GELİŞTİRİLMESİNİ SAĞLAMAK.
GENEL MÜDÜR
CEM ÖZALPAŞAN